Er det mulig å sette s4 lister på denne

Anbefalte innlegg

Som topic er det mulig å sette s4 lister på denne og i så måtte dekke det svarte partiet nederst på døren helt? hvordan ville ddet eventuelt vært seg å lakke front og bakfanger samt kanaler i bilens farge, sitter kanskje ikke så bra på den plasten med fett i seg: klø :

23_-497287531.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de passer og det er fullt mulig å lakke helt ned-da blir bilen fin-fin!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer litt på det samme til b5 da jeg synes gummilistene som er orginalt er grufult stygge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Skal gå fint å sette s4 - lister på denne ja. Skal ikke være noe problem å lakke den andre plasten eller.Litt fargeforskjell vil det jo alltids bli, men ikke noe som spiller noen særlig rolle!

 

mvh

Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer litt på det samme til b5 da jeg synes gummilistene som er orginalt er grufult stygge!

 

de gummilistene er vel ikke noe å lakkere på tror jeg ,men du kan fjerne de -tette de små hullene og montere s4-lister,det blir bra- se på tråden til Vivian ho har s4 lister(til b5)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de gummilistene er vel ikke noe å lakkere på tror jeg ,men du kan fjerne de -tette de små hullene og montere s4-lister,det blir bra- se på tråden til Vivian ho har s4 lister(til b5)

 

akkurat det jeg tenkte på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic er det mulig å sette s4 lister på denne og i så måtte dekke det svarte partiet nederst på døren helt? hvordan ville ddet eventuelt vært seg å lakke front og bakfanger samt kanaler i bilens farge, sitter kanskje ikke så bra på den plasten med fett i seg: klø :

 

Ingen problemer det. Bare og lakkere det. S4 lister er skikkelig fint på disse. Min er lakkert helt ned, og S4 lister skal på om et par uker når de er lakkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må få tak i penger å kjøpe lister da! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er billig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.