Må jeg av med fangeren for å få ut lyktene på A4 b5 facelift?

Anbefalte innlegg

Som titelen sier. må jeg det? og vist jeg må det, er det veldig mye jobb?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som titelen sier. må jeg det? og vist jeg må det, er det veldig mye jobb?

Lyktene foran du tenker på? Sitter vel bare med to skruer på toppen de..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er kun 2 skruer på toppen som Dag sier ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en nede og gutter. Sitter ut mot skjermen. Torx med lang forlenger. Er hull til og stikke den ned igjennom for og treffe skruen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh? da må den skruen mangle på min :P Men du har nokk rett ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en nede og gutter. Sitter ut mot skjermen. Torx med lang forlenger. Er hull til og stikke den ned igjennom for og treffe skruen.

Sitter den der på facelift lyktene??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, på originale facelift lykter ivertfall. Svigers har en slik, og jeg har skiftet pærer på den noen gang.

På B5 må man skru ut skruen. På B6 har de tenkt litt lengre, og laget et snitt i øyet på lykta, så man trenger bare løsne skruen og dra lykta frem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar gutter:) måtte ut å se nå. Det stemmer at det er 2 oppe og en nede i hjørnet med skjermen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er det på b5 uten facelift? to skruer på toppen, men fant ingen der nede i hjørnet, løkten virket løs men fikk den farsken ikke ut når jeg prøvde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du må ta ut blinkelyset først, så er det muligens løst, eller en skrue bak blinkelyset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmrf.. håpet jeg slapp å ta av øyelokket... damn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som det har blitt sagt, 2 stk helt øverst og 1 stk nede i hjørnet. Kan være lurt å feste torxbitsen hvis du bruker skralle med forlenger... Mister di bitsen nedi hjørnet kan du få en liten leteaksjon ;)

Når du har fått skrutt av skruene så presser du lykten til siden ut mot skjermen slik den huker av et spor inn mot radiatoren der.

Veldig enkelt hvis man har gjort det en eller to ganger før :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.