#1 Skrevet Juli 2, 2010 Hei, noen som vet hvor oljetempsensoren står på motoren på S6 2.2. Den inni bilien virker ikke etter motorbytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2010 Hei, noen som vet hvor oljetempsensoren står på motoren på S6 2.2. Den inni bilien virker ikke etter motorbytte. Legg deg under bilen og titt rett bak remhjulet på høyre side i kjøreretningen. Tipper det sitter en sensor der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2010 Tenker du på den helt i forkant av motoren med en ledning og stjerneskrue på? trodde det var den som går til kjørekomputeren, den som ikke funker til meg er den analoge. Men jeg er ikke sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2010 Det stemmer at det er den med stjerneskrue på ja. Den er til den analoge (= Skiftet den selv på min 1990 100 TQ for noen uker siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2010 Ok, Skal sjekke den, takk for svar :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2010 Stemmer at det er den, hadde sammen problem selv på S4`n min. Men etter litt feilsøking fant jeg ut at det var ledningsbrudd og ikke senoren det var noe feil med. Så nå har jeg en sensor til overs hvis du skulle trenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2010 Fant feilen, glemte og sette i kontakten i bak intrumentet, jævlig bra jort må æ si Men takk for alle forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...