#1 Skrevet Juli 2, 2010 Hei! Må nå få skiftet en foring, kanskje alle samtidig(?), Venstre fram indre bak. Men lurer på hvor mye det koster? og klarer man det selv? Lett/vanskelig? Hvor mye vil det ca. koste på et verksted? f. eks Møller? Mvh Simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2010 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2010 Byttes vel selve armen med foring vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2010 Dersom du har skrudd litt bil før så klarer du dette selv. Det er litt jobb og du kan få problemer med å løsne bolten som holder de øvre bærearmene. For min del gikk dette seg til etterhvert med hjelp av mye rustløser og varme Skal du først bytte noe, så bytt alt. Jeg kjøpte komplett sett fra Thomas Christiansen her på forumet; http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=93525 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2010 Takker for svar! Nei, jeg har ikke skrudd noe særlig før, men kjenner noen som kan det. Skal undersøke litt om det med forstillingskittet! Takk for tipset om forstillingskittet, Tommy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...