#1 Skrevet Juli 3, 2010 hvilke vag mod har slik xenon sokkel? (denne er fra 2000 mod TT). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2010 Har denne et delenr? Burde vel stå stemplet på delen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2010 Har denne et delenr? Burde vel stå stemplet på delen? ikke noe nr som jeg kan se... kun kompl lampe hos vag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2010 Det der er en D2S sokkel. Den finnes i et utall biler som har D2S pærer. A3, A4 etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2010 Du skl jo få kjøpt den seperat vell uten å måtte kjøpe hele lykten. Mener den følger tenneren jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2010 Det der er en D2S sokkel. Den finnes i et utall biler som har D2S pærer. A3, A4 etc Samme type med 2 ledninger inn?? De jeg har funnet har 3 tynne ledninger inn, ikke 2 tykke som denne..... Fikk beskjed at jeg kunn fikk kjøpt kompl lampe på møller.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2010 A6 har den også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2010 A8 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2010 Da må det vel finnes en knust xenon lampe ett sted.... noen som vet om en oppretter el hoggeri som kan ha.. er jeg MEGET interessert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 4, 2010 alle biler med orginal "singlebeam" D2S har denne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 4, 2010 Eller kjøp et D2s xenonkit da får du jo med balaster og ledninger og pærer etc også bare bruker du det du evt trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...