#1 Skrevet Februar 11, 2005 Skal ha ut LMM'en min til rens. Tenkte det var vanlige torxskruer, men det var det ikke. Er torx med en tapp i midten lissom. Er det noe spesielt navn på disse? Og noen som vet hvilken størrelse jeg trenger? Hvorfor ikke bare bruke vanlig torx? EDIT: Ja, da har jeg fått åpnet den, så ikke noe mer å tenke på der. Må bare få tak i en nye en.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2005 Tror torx'en heter T25H (Torx 25 hull). Fungerer det å rense LMM? har prøvd ett par ganger men resulterer i å bytte dem. Noen som har en guide?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2005 Det skal gå å rense den ja. Jeg prøvde på min, men jeg ødela den seff. Får ny i morra da.....men dyrt forsøk uansett. http://www.vagcars.dk/techinfo/maf/index.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2005 Hvordan klarte du ødelegge den? Ut med litt info nå, så vi andre slipper å "drite" oss ut vi også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2005 Hehe, det er så flaut da. Jeg tenkte jeg skulle rense den, bare for å se hvordan det var lissom. Så jeg tok den ut og kikket på den, tenkte....jaja, kan jo ikke være så skjør. Så jeg tok og renset den med q-tips og isopropanol, noe jeg ikke skulle gjort. Det endte med at den tynne plastflikken med følertråden splittet seg i to vertikalt. Og jeg var ikke hardhendt. Så hold dere til guidene: spray eller dypp den i isopropanol e.l. Sure penger, men har ihvertfall lært. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2005 Hehe, det er så flaut da. Jeg tenkte jeg skulle rense den, bare for å se hvordan det var lissom. Så jeg tok den ut og kikket på den, tenkte....jaja, kan jo ikke være så skjør. Så jeg tok og renset den med q-tips og isopropanol, noe jeg ikke skulle gjort. Det endte med at den tynne plastflikken med følertråden splittet seg i to vertikalt. Og jeg var ikke hardhendt. Så hold dere til guidene: spray eller dypp den i isopropanol e.l. Sure penger, men har ihvertfall lært. Som litt støtte kan jeg trøste deg med at min første LMM også gikk føyken med q-tips ! Vær klar over at det finnes alternative LMM'er å få kjøpt. Hitachi og Pierburg er to alternativ. Etter at min LMM ble torturert med q-tips måtte jeg hastekjøpe LMM fra VAG. Det gikk ca. 4 måneder, så merket jeg forverring igjen. Neste LMM blir en Pierburg, vær sikker ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2005 hehe, det hjalp litt faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2005 hehe, det hjalp litt faktisk Bare hyggelig ! Her er linken til min tråd om Pierburg LMM . Som du ser er også prisen en brøkdel av den originale..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2005 Vær klar over at det finnes alternative LMM'er å få kjøpt. Hitachi og Pierburg er to alternativ. Etter at min LMM ble torturert med q-tips måtte jeg hastekjøpe LMM fra VAG. Det gikk ca. 4 måneder, så merket jeg forverring igjen. Neste LMM blir en Pierburg, vær sikker ! Hvor får man kjøpt Pierburg? Og til hvilken pris? Og er de faktisk noe bedre? (Bosch sine har jo i det minste en kurrant nok pris om man kjører innbytte..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 14, 2005 Hvor får man kjøpt Pierburg? Og til hvilken pris? Og er de faktisk noe bedre? (Bosch sine har jo i det minste en kurrant nok pris om man kjører innbytte..) Hvis du sjekker innlegget over ser du linken til Pierburg og at prisen er 795,- DKK. Har akkurat sendt en e-post til disse og venter på svar. Skal legge ut info i denne tråden når jeg får svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 12, 2005 Skal legge ut info i denne tråden når jeg får svar... Fikk du noe svar fra dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 19, 2005 Fikk du noe svar fra dem? Nei, jeg gjorde ikke det. Har sendt en ny en nå, håper på svar denne gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 19, 2005 jeg brukte Q tips og aceton på min funka greit uten ødeleggelser det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...