#1 Skrevet Februar 11, 2005 Noen her som vil ta på seg jobben å forminske dette bildet for meg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2005 Sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2005 Litt vanskelig når du ikke skriver hvilken størrelse du vil ha, men laget 2 versjoner; En som har halve størrelsen, og en i avatar vennlig størrelse.. Hvis du laster ned et program som heter Irfanview(det er gratis) så kan du tilpasse størrelser selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2005 Siden det var å forminske det så regner jeg med at det var til avatar? Har gjort det uansett jeg..her er det: Edit: ta Bjørn sitt. mitt ble visst elendig kvalitet på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2005 Ahhhhhhhhhh!! Hehe, ja glemte seff størrelsen..Og ja, det va ment til en avatar... :D Takker for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2005 Rart!! Jeg får bare lagra fila i BMP format...Hvorfor??!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2005 Rart!!Jeg får bare lagra fila i BMP format...Hvorfor??!!! Fordi Internet Explorer er en råtten browser ;p Last ned herifra; http://www.ondsofa.org/kenneth/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2005 Takker igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...