#1 Skrevet Juli 3, 2010 Har en kompis som trenger hjelp. Så tenkte eg kan høre her inne. Bilen er litt modet, med turbo grenrør osv. Starter helt fint,går fint på tomgang, kan ruse den helt ut uten noe problem. Men når han skal løse den å kjøre så kubber den helt. Han har byttet lmm osv. Men det rare er at når han gir full gass å slepper clustchen da funker det: klø : Så eg håper på det er noen som kommer med innspill osv Takker og bukker for all innspill og hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2010 Sjekket for luftlekasjer? Hadde samme symptom da slangen på IC'n hoppet av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2010 skjekket og alt er tett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2010 Kan det være pluggene ?? hørte med en og han sa det kunne være pluggene oxo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2010 Sett litt nærmere på saken no og byttet plugger ny lmm.. samme problem enda Testet litt, fant ut at når man bare slipper clutchen rolig ut, ut noe gass osv da kubber den. Virker ut som med en gang clustchen er nesten helt ute er det noe som bare sier stopp. Hørt rundt om med mange de syntes det var merkeligt. Håper på litt hjelp. Starter og går helt fint på tom gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2010 Tror han har funne feilen.. Var nede i dag å så på den. Tok utav sikringen til innstrumentene og steike meg det funket.. Så er jo spørsmålet !! Kan det være føleren til speedometer på girkassen som er kaputt eller kan det være selve speedometer innstrumente ?? Håper noen som har vært bort noe det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2010 Ingen ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...