#1 Skrevet Juli 3, 2010 (endret) Noen som kjenner til en mørke grønn a4 avant B5 i haugesunds området? Parkerte bak denne idag når jeg var på xxl, å når jeg kom him så var ett av plasdekselene i fangeren min borte, mistenker sterkt han kan ha tatt den da den såg sleten ut å hvem ellers kunne hatt bruk for det å det detter ikke av av seg sjøl heller... husker ikke mye av bilen men var sotet baklys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2010 Skal holde utkikk jeg, sier ifra om jeg ser noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2010 takk! ikke det at de koster mye penger for ny men alikavell, hadde akkurat byttet just det dekselet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2010 Er ikke alltid det er pengene det står på, dette blir mer en prinsippsak. Forstår deg veldig godt, utrolig hva folk gjør seg til kjeltring for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...