#1 Skrevet Juli 3, 2010 Noen i ålesunds distriktet som har noen billige felger og selge ? trenger bare noe midlertidi siden oz-felg kantene er helt gåen for tiden. helst ikke stål felger, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2010 Har noen org 17" RS4 felger med gode dekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2010 trenger igrunnen bare felgene, kjøpte helt nye dekk så tok jeg knekken på felg kantene, men hvilken pris hadde du tenkt deg for felgene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2010 ska ha for felgane å dekka da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2010 3500 tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2010 ja nå blir jeg forvirret, 3500 for kun felgene ? eller for felgene og dekka???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2010 ja nå blir jeg forvirret, 3500 for kun felgene ? eller for felgene og dekka???? Forvirra..? Jeg selger de med dekk selvfølgelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2010 bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2010 her var en som plutselig tok åver hele tråden min, så jeg kjøpte helder nye felg kanter til mine OZ Futura. Tråden kan stenges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...