#1 Skrevet Juli 4, 2010 Hei! Som tittelen sier, så lurer jeg på om det er noen forskjell på S4 og S6 AAN motor? Jeg har en AAN S4 92 mod, som jeg må bytte motor etter at broder'n kjørte uten olje og havarerte motoren Har funnet en AAN som satt i en s6 96 mod 150 000km:) Vil den passe på S4 ledningsnettet på tanke på følere, plasering på følere osv..?? Er det noen som veit om det er noe forskjell på dem? Kjett å kjøpe motor også passer den ikke Takk på forhond! Mvh Aslan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2010 Går om hverandre. Eneste forskjell av betydning er at de aller eldste S4 har hallgiver bak på fordeler mens nyere S4 og S6 har i front av toppen. Dermed er trolig ledningsnettet noen cm forskjell på akkurat dette punktet. Se forøvrig litt info her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=126821 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2010 Hallo Det hørtes kjett ut Så bilen din cruisa forbi Hafjell forrige søndag...jeg var der på sykling.. Du har ikke den K24-turbon (som var bra) du kjøpte av meg til salgs igjen vel....trenger en til et prosjekt serru..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2010 Hallo Det hørtes kjett ut Så bilen din cruisa forbi Hafjell forrige søndag...jeg var der på sykling.. Du har ikke den K24-turbon (som var bra) du kjøpte av meg til salgs igjen vel....trenger en til et prosjekt serru..? Ja, det er jævla kjett Tror du jeg var litt små sint ell Hehe du var det ja Er ganske ofte i Øyer jeg vettu Denne gode k24'en sitter på bilen forsatt den og er forsatt like god Men, skal ringe til en kar imorra og høre om han har forsatt RS2 turbo'n som jeg har lyst til å kjøpe.. Hvis det blir noe av den så skal du få lov til å kjøpe k24'n Skal du ha ny prosjekt nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2010 Går om hverandre.Eneste forskjell av betydning er at de aller eldste S4 har hallgiver bak på fordeler mens nyere S4 og S6 har i front av toppen. Dermed er trolig ledningsnettet noen cm forskjell på akkurat dette punktet. Se forøvrig litt info her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=126821 Okei. Men fikk du brukt motoren din til det du skulle da? Så denne hallgiveren kan sitte på framkant på veiva da? så det er bare kjøte på ledningen ell må jeg ha s6 ledningsnett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2010 S6 nettet er bittelitt forskjellig,men alt eller skal passe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2010 Okei. Men fikk du brukt motoren din til det du skulle da? Så denne hallgiveren kan sitte på framkant på veiva da? så det er bare kjøte på ledningen ell må jeg ha s6 ledningsnett? Ligger foreløpig og støver ned Hallgiver bak i "fordeler" uten fordelerlokk i bakkant av toppen eller under remhjulet i fornt av toppen. Ja, skjøte de to ledningene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2010 Ja, det er jævla kjett Tror du jeg var litt små sint ell Hehe du var det ja Er ganske ofte i Øyer jeg vettu Denne gode k24'en sitter på bilen forsatt den og er forsatt like god Men, skal ringe til en kar imorra og høre om han har forsatt RS2 turbo'n som jeg har lyst til å kjøpe.. Hvis det blir noe av den så skal du få lov til å kjøpe k24'n Skal du ha ny prosjekt nå? Og jeg er ofte i Hafjell på sykling.. Skal dit til helgen også. Okei, da må du sende meg en PM hvis jeg får kjøpe den tilbake av deg. Du skjønner jeg skal bygge sånn bajass-motor som Roger har i Golfen sin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 5, 2010 Og jeg er ofte i Hafjell på sykling.. Skal dit til helgen også. Okei, da må du sende meg en PM hvis jeg får kjøpe den tilbake av deg. Du skjønner jeg skal bygge sånn bajass-motor som Roger har i Golfen sin.. Åh såppas ja, det blir saker det;) Skal du ha den i jettan da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 5, 2010 Åh såppas ja, det blir saker det;) Skal du ha den i jettan da? Håper det blir bra ja Planen er å ha den i jettan ja...men tar nok litt tid å bli ferdig..jeg er ikke den raskeste motorbygger akkurat... Også tar det litt tid å få på plass alt det virr-varret av deler som trengs da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...