hvor kan jeg få tak i håndbok til min audi 80 92 mod.?

Anbefalte innlegg

som topic sier så er jeg ute etter håndboka til bilen min, uten om på møller og pris.

har ett annet spørsmål også.

blinklysene mine blinker veldig fort, og har funnet ut at det ikke fungerer framme på begge sider. men jeg finner ikke den pæra :S lyktene er jo ikke to delt med egen holder for blinklyset heller. syns dette er veldig rart selv, kanskje jeg har oversett noe?

mvh.

Eivin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En instruksjonsbok finner du lettest i en identisk bil på skroten.

Litt vanskelig å forstå hva du mener ang blinklysene, men hvis du ikke har blinklys ved frontlyset sitter det ved siden av tåkelyset i støtfangeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En instruksjonsbok finner du lettest i en identisk bil på skroten.

Litt vanskelig å forstå hva du mener ang blinklysene, men hvis du ikke har blinklys ved frontlyset sitter det ved siden av tåkelyset i støtfangeren.

ja, var litt vanskelig å forklare dette. skal se mer på det i morgen, må ihvertfall få ordne med forsikring å blinklys får jeg drar nedover på rudskogen på torsdag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den eneste verkstedhåndboka jeg har kommet over er den tyske "Jetzt helfe ich mir selbst" (som mer høres ut som noe man kan kjøpe på postordre fra Cupido, men det heter nå verkstedhåndbøkene til dette forlaget:p). Haynes har etter det jeg kan finne ut bare til Type 89.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg til "Jetzt..." som Andreas nevner her, så finnes også til B4 i serien "So wird's gemacht", tysk denne også. Har aldri kjøpt noen av "Jetzt..."-serien, men jeg har flere utgaver av "So wird's..." og syns de holder høy standard, i forhold til Haynes, men det forutsetter at du kan lese tysk, selvfølgelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg til "Jetzt..." som Andreas nevner her, så finnes også til B4 i serien "So wird's gemacht", tysk denne også. Har aldri kjøpt noen av "Jetzt..."-serien, men jeg har flere utgaver av "So wird's..." og syns de holder høy standard, i forhold til Haynes, men det forutsetter at du kan lese tysk, selvfølgelig.

hehe, men tysk det kan jeg hvertfall ikke :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har funnet ut at det er en kabel på hver side av lyktene som ikke er koblet i noe, som sikkert er til blinklysene mine foran. men der blinklysene sitter så er det satt inn tåke-lys istede for blinklys framme, så er det noen som vet hvor jeg får tak i disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.