#1 Skrevet Juli 4, 2010 (endret) Sliter som fy med å nullstille service indikatoren på min a4 b5.. har prøvd denne metoden som ligger på her på forumet i en annen post.. 1. Trykk og hold knappen til høyre i instrumentet 2. Slå på tenning 3. Bokstavene OIL vil vises i KM teller displayet 4. Slipp ut knappen til høyre 5. Trekk og hold ute knappen til venstre når jeg har gjort dette stå står det bare --- i displayet... skrur av tenningen å på igjen å service indikatoren er tilbake igjen... noen tips på hvordan det "lagres" og hvor lenge skal den venstre knappen skal holdes ute? skal det komme et pip eller et annet signal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2010 Sliter som fy med å nullstille service indikatoren på min a4 b5..har prøvd denne metoden som ligger på her på forumet i en annen post.. 1. Trykk og hold knappen til høyre i instrumentet 2. Slå på tenning 3. Bokstavene OIL vil vises i KM teller displayet 4. Slipp ut knappen til høyre 5. Trekk og hold ute knappen til venstre når jeg har gjort dette stå står det bare --- i displayet... skrur av tenningen å på igjen å service indikatoren er tilbake igjen... noen tips på hvordan det "lagres" og hvor lenge skal den venstre knappen skal holdes ute? skal det komme et pip eller et annet signal? Prøvde det på min også, men måtte bruke diagnoseutstyr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2010 Prøvde det på min også, men måtte bruke diagnoseutstyr.. funker det med ulisensiert vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2010 Det er forde du bare har nullet olje service indikatoren.. etter at OEL/OIL vises så slipp knappen på instrumentet og trykk på den igjen.. da vil INSP komme opp.. følg så de samme trinnene som du gjorde for å få frem --- så har du nullet inspeksjons indikatoren også står forklart i instruksjonsboka somregel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2010 Det er forde du bare har nullet olje service indikatoren.. etter at OEL/OIL vises så slipp knappen på instrumentet og trykk på den igjen.. da vil INSP komme opp.. følg så de samme trinnene som du gjorde for å få frem --- så har du nullet inspeksjons indikatoren også står forklart i instruksjonsboka somregel. aha.. får prøve det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2010 Funker det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2010 Funket! takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2010 No problem;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2010 Som jeg har forstått, er denne metoden kun på noen modeller. På min A4 har jeg et litt spesielt instrumentpanel. Har med oljetemp og kjørecomputer. Min service indicator kommer opp som "LN1". Dette betyr da: LN1: 30000km service Bytter: -Oljefilter -Pollenfilter Har selv gjort dette men får ikke resatt indikatoren. Rimelig sikker på at jeg behøver VAG-COM for dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...