Felger og dekk til A6 2001 mod

Anbefalte innlegg

Hei

En kompis av meg vurdere å kjøpe en audi a6 (ca 2001 mod). Han lurer på ka dekk dim og felg dim som dere anbefaler. Det skal bli lavt og helst se brett ud. Eventuelt ka felger dere anbefaler. Bare å komme forslag og bilder. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Div. felgforhandlere anbefaler f.eks. 235/35-19 eller 235/30-20. Vet ikke om det går med bredere dekk ift. subbing, men det er det sikkert noen som har erfaring med her på forumet.. Ellers er det jo bare å gå for så lavt innpress som mulig, så felgen kommer lengst mulig ut mot skjermkanten, så lenge det ikke subber.. Det er vel innpress 45 på den, så da kan man i utgangspunktet gå ned 7,5 fra dette, mener jeg. Type felg er vanskelig, kommer helt an på smak. Jeg er gammeldags og liker relativt enkelt design uten krom eller for mye dilldall :)

PS: Sommerfelgene mine har jeg ikke valgt selv, ønsker selv 19" på min, men tiden får vise...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

En kompis av meg vurdere å kjøpe en audi a6 (ca 2001 mod). Han lurer på ka dekk dim og felg dim som dere anbefaler. Det skal bli lavt og helst se brett ud. Eventuelt ka felger dere anbefaler. Bare å komme forslag og bilder. :)

8,5x19 og 9,5x19 et 35 med 215 35 og 225 35 dekk sitter som et skudd og ser brett ut bakfra;) og er senkevenlig i massevis:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar. :) Glemte å si en ting det er en quattro det ska på.

Lasse: Ka du har på din i dimmensjon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar. :) Glemte å si en ting det er en quattro det ska på.

Lasse: Ka du har på din i dimmensjon?

Eg har nevnt dim ;) vis han har quattro så bør han nok gå for 225 35 foran og bak:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har nevnt dim ;) vis han har quattro så bør han nok gå for 225 35 foran og bak:)

Ok hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.