#1 Skrevet Februar 11, 2005 Vil finne noen gromme felger med kant (el. kanskje uten...??) til bilen min og sommer´n.. Er svak for Brock i 9x16, men vet ikke hva som passer/går til denne bilen... Hadde Brock i 9x16 (ET30) m/215/40x16 på en 80 GTE og det var tøft.. Ønskede dimensjoner er; 9x16, 8x17 el 8x16....Eller det folk måtte mene er koolt på denne bilen (90q, 1989 mod). Den er forresten sort av farge...og er p.t. ikke senket... (Kanskje noen vet hva som er best å sette på av senkesett også...ca. 4 cm lavere..??) Kom med tips og anbefalinger folkens... På forhånd takk Mvh JC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2005 Det er jo ikke my kant på 9x16 med et 30. du kan jo kjøre det foran og ha et15 bak. da får du skikkelig kant.. det synes hvertfall jeg er steinkult.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2005 Det er jo ikke my kant på 9x16 med et 30. du kan jo kjøre det foran og ha et15 bak. da får du skikkelig kant.. det synes hvertfall jeg er steinkult.. Så lenge vi snakker om Brock B1, Azev A og C, Revolution ML, Borbet T og BS og Steffan EVO f.eks. er det kun forkjell i tykkelsen på senteret på felgen ved ulik ET. Kanten er like stor, den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2005 Bør vell egentlig ikke begi meg ut på en diskusjon med dette med deg Andreas da jeg regner med du har rett.... MEN jeg var rimelig sikker at ihvertfall Azev A har mindre kant på ET30 enn 15... viss ikke så er jeg rimelig sikker på at det finnes flere utgaver av Azev A. Har ihvertfall sett både ET15 og ET30 med spacere av 9x16 Azev A på Corrado og og ET15 hadde mer kant... Kan være at det var 35 på de med spacere men trodde ganske bestemt de var 30. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2005 Bør vell egentlig ikke begi meg ut på en diskusjon med dette med deg Andreas da jeg regner med du har rett.... MEN jeg var rimelig sikker at ihvertfall Azev A har mindre kant på ET30 enn 15... viss ikke så er jeg rimelig sikker på at det finnes flere utgaver av Azev A. Har ihvertfall sett både ET15 og ET30 med spacere av 9x16 Azev A på Corrado og og ET15 hadde mer kant... Kan være at det var 35 på de med spacere men trodde ganske bestemt de var 30. Mulig jeg må moderere meg littegrann da, selv om jeg er rimelig sikker på at jeg hadde rett;). Vil benytte anledningen til å reklamere litt for Steffan http://www.steffan.de. EVO-felgen er veldig pen i 16" (passer fremragende i 7,5X16 på mindre biler som Polo 6N og 6NF og har vettuge ET), MEN den viktigste grunnen er tilgangen på godkjenningspapirer. Sistnevnte er ikke helt uten betydning for oss i tuning U-landet Norge (dersom du bor i et område med sykelig kontrollhungrige Veivesen-ansatte/politi) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2005 Det er jo ikke my kant på 9x16 med et 30. du kan jo kjøre det foran og ha et15 bak. da får du skikkelig kant.. det synes hvertfall jeg er steinkult.. Hææ..?? Ikke kant på disse..?? Skal legge inn bilde snart av de brock-hjula jeg hadde så får du se....har aldri hatt SÅ fet kant jeg.... Var vel nesten 10 cm med blank lekker kant på de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2005 Mitt forslag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2005 Hææ..?? Ikke kant på disse..?? Skal legge inn bilde snart av de brock-hjula jeg hadde så får du se....har aldri hatt SÅ fet kant jeg....Var vel nesten 10 cm med blank lekker kant på de... Jo jo klart det er kant.. kanskje jeg tok litt hardt i....... men jeg mener ihvertfall bestemt at det er mere kant på ET 15 enn ET 30 på disse 9X16 typene, Ihvertfall på Brock felger. Jeg snakket med imp. av disse og han sa " du mister 1,5cm kant ved å velge ET 30 kontra ET 15".. Jeg har pers bare sett med ET 15 da..... så vet ikke sikkert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2005 Skal du ha felg med kant vil jeg anbefale OZ CERES. Nyydelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 14, 2005 Hadde Brock B6 9x16 på en 80 B4, senket 60/40. Et 30, var bra med kant på de, ikke akkurat samme bil,men samtidig litt, Bilder ligger på hovedsiden, 92mod b4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 15, 2005 Hadde Brock B6 9x16 på en 80 B4, senket 60/40. Et 30, var bra med kant på de, ikke akkurat samme bil,men samtidig litt, Bilder ligger på hovedsiden, 92mod b4. Off topic, men den B4en du hadde er min nå, komplett ombygget til s2 sedan.... fortell gjerne litt om bilen, jeg er nyskjerrig på historie o.l...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 15, 2005 Eller hva med Borbet B 9x16" (Fikk de også i 8.5 og 10x17") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 15, 2005 Mitt forslag.. OIOIOIOiiii....JAA Helt enig...De ligner en god del på OZ Futura. Hvem skaffer de der tro..og fins de i 4x108...?? Og passer 9x16 el 8x17 på bilen tro...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 15, 2005 Jo jo klart det er kant.. kanskje jeg tok litt hardt i....... men jeg mener ihvertfall bestemt at det er mere kant på ET 15 enn ET 30 på disse 9X16 typene, Ihvertfall på Brock felger. Jeg snakket med imp. av disse og han sa " du mister 1,5cm kant ved å velge ET 30 kontra ET 15".. Jeg har pers bare sett med ET 15 da..... så vet ikke sikkert... Ok..skjønner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 15, 2005 Skal du ha felg med kant vil jeg anbefale OZ CERES. Nyydelig! Såvidt jeg vet finnes de kun i 5x120 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 15, 2005 Eller hva med Borbet B 9x16" (Fikk de også i 8.5 og 10x17") Tøffe felger uten tvil Har faktisk aldri sett de før jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 16, 2005 OIOIOIOiiii....JAA Helt enig...De ligner en god del på OZ Futura.Hvem skaffer de der tro..og fins de i 4x108...?? Og passer 9x16 el 8x17 på bilen tro...?? styling-tech.no selger disse... Fins i 4x108 ja.. http://www.keskin-tuning.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...