#1 Skrevet Juli 5, 2010 (endret) Passaten skal på etterkontroll men sliter med å få til håndbrekket. Har satt på ny calipter, skrudd stempel ut, og vaier går helt tilbake. Hva gjør jeg nå? er over 60% forskjell på høyre og venstre side og der hvor jeg har byttet calipter er den dårlig siden... Også prøvd å justere men hjalp ikke stort.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2010 Passaten skal på etterkontroll men sliter med å få til håndbrekket. Har satt på ny calipter, skrudd stempel ut, og vaier går helt tilbake. Hva gjør jeg nå? er over 60% forskjell på høyre og venstre side og der hvor jeg har byttet calipter er den dårlig siden...Også prøvd å justere men hjalp ikke stort.... Regner med at du har luftet bremsene? Om så, tipper defekt vajer til håndbrekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2010 Luftet bremsene ja;) Men fant ut av det. Hadde seg nemlig sånn at på den nye (uorginale calipteren) skulle det sitte ei fjær som sørger for at den drar armen helt tilbake . Denne så jeg ikke i farta men fant den i esken da jeg ryddet igår kveld. Satte på den så gikk den rett gjennom eu gitt. Samt at den armen på den nye har noe lengre vandring så måtte slakke vaieren for at den skulle gå helt tilbake... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...