#1 Skrevet Juli 6, 2010 Hei, noen som kan forklare meg hvordan eg får løs taktrekket på en passat 3b stv? da i hovedsak i bagasjerommet siden eg skal bytte antenne... Mvh Robin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2010 du tar av den lista som ligger på tvers over trekket i bagasjerommet iså får du det nok ned får å bytte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2010 må vel ta avnoen lister på sidene også tror jeg, så du slipper knekker i taket.. du kan løsme deksla rundt vinuene i bagasjerommet også ta av den lista øverst bakerst i bagasjen, da skal det nok gå greit å få ned trekket nok til å komme til antenna:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2010 tok ikke disse på sidene på min da jeg hadde dette nede,kunn denne midt på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2010 Tusen takk for kjappe svar... Robin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...