#1 Skrevet Februar 11, 2005 Har sitti å plundra litt med ps nå... Hvite/blå blink, einser-leppe og senk Kom gjerne med feedback 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2005 Det gikk ikke å se store forskjellen dessverre. Men bygg videre på den. Artig at den bilen hadde gamle SP-skilter fra Bergen Edit: Jeg ser nå at det er din bil. Tøff bergenserbil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2005 Det gikk ikke å se store forskjellen dessverre. Men bygg videre på den. Artig at den bilen hadde gamle SP-skilter fra Bergen Var mer ment som et forsøk på å få til de tinga jeg har tenkt å gjøre med bilen hvis/når jeg får noe pæng til overs, så det er ikke akkurat den mest ekstreme ps-moden nei Kunne tenkt meg ei diskre leppe/spoiler av noe slag men det er ikke akkurat mengder av plast til disse bilene. SGI-leppa som de har på tsi synes jeg blir litt over the top, så derfor modda jeg inn ei leppe fra en einser gti, men har egentlig ikke noe tro på at den passer på en 90 Og, ja, bilen har levd på voss fram til i fjor sommer, så den er voss/bergen-registrert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2005 Såg ikkje store forskjellen nei. Men trur det kan bli tøft med ei leppe som lignar på denne Var fint med blå blinkers på sida, men trur eg likar best blanke framme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2005 Photoshop virker morsomt! Så ikke store forskjellen, bortsett fra blinkersene, men det er kanskje alt du har gjort?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2005 Ser ikke?? Jeg ser alt jeg... Her er min mening: Ta bort den leppa, og prøv med hvite blink og litt grovere senk... Dessuten ser denne vogna særdeles strøken ut, og den er kul original, så du burde ikke hive på for mye plastikk! Jeg for min del har planer om å fjerne grillista for å få et mer cleant utseende i front, og få på et justerbart senkesett for å få den akkurat der jeg vil ha den.......Er vel det som er trenden i Tyskland for tida;) Ta godt vare på den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2005 Henter opp igjen denne jeg. Har akkurat avsluttet min første mod. Har bare prøvd meg litt så ikke drep meg med kritikk Lyktene bak skal ikke være så mørke, hadde et lite uhell Har ikke skiftet felger eller slikt noe. Bare litt senk ++. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...