Anbefalte innlegg

Denne ble stjålet i natt i Trondheim. Var 16" alufelger på den nå.

blah.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bilen faktisk gjenfunnet, bemerkelsesverdig kjapt jobbet av politiet:klapp:

Men tyven var nok ikke helt inne på hiddensprut og hadde klusset til elektronikken endel når han skulle starte den. Dessuten et par småbulker og vistnok blå røyk.. nogood

 

Som en tilleggsopplysning hørte jeg fra bilberger at 90' talls Audier stjeles hals over hode i distriktet for tiden. Så har du en slik bør du vel bolte den fast eller no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd at noen ikke kan la andres biler være i fred.

(og synes det er MYE av denslags i Tr.heim)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke værst :)

 

Godt den kom tilbake og håper ikke det er for mye som må repareres, men det får du kanskje dekt av han tapern som forsøkte å stjæle bilen.

 

*låse bilen med hengelås*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svært lite tro på å få noe dekt av ubemidlede vaneforbrytere.

Disse bilene er såpass spesielle at de neppe kunne brukt den stort, selv med falske skilt. Planen var vel å strippe ned bilen, for så å selge deler til latterlige priser vil jeg tro.

Mye småkjeltringer og annet subb som herjer nå på sommeren som begår mer i skadeverk enn de faktisk greier å stjele for.

Disse burde ikke vært puttet i fengsel, men satt til hardt arbeid med lønn slik at de kunne gjort opp for seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fant politiet bilen, og tok de tyven også? Får håpe at politiet nå begynner og få sirklet inn de kriminelle taperne som går etter biler som entusiaster har lagt ned store summer i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fant politiet bilen, og tok de tyven også? Får håpe at politiet nå begynner og få sirklet inn de kriminelle taperne som går etter biler som entusiaster har lagt ned store summer i.

 

De fant den på Munkvoll, den var kjørt inn i gangen på Munkvoll rehabiliteringsenter som nå er nedlagt og forlatt. Noen lokale helter var vistnok i søkelyset.

En annen teori er at bilen var ment for videretransport/salg i utlandet, siden det ikke var noen større utvendige skader. Men hvor mye de har køddet til motor og det eletriske vet man jo ikke.: mad :

I såfall kan det være snakk om østeuropeiske bander inne i bildet. Uansett hvem det er har jeg ekstremt lite håp om å få dekt noe av tyven.

 

Forøvrig har jeg sporingsutstyr på alle mine kjøretøy, siden jeg også er med i et firma som leverer dette.. Men det hjelper ikke no mot den direkte stjelingen og evt. herpingen av bilen da. Tror vi må begynne å selge herdet kjetting/m lås til å forankre bilene også : smil :

http://www.nortrack.no

Det var reklamen hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.