Hvem kan jeg henvende meg til for å skaffe lysbryter til 1989 Audi 90??

Anbefalte innlegg

Hei!

Var ved påsketider å hentet meg en Audi 90 (se signatur) i Jaren, Gran, Hadeland.. Da jeg var en time hjemme fra så forsvant alt av lys, og jeg hadde ikke mulighet for å få på igjen fjernlyset..

Har etter den tid prøvd å få tak i en ny bryter, da det ble konstantert at det var denne som hadde takka for seg....

Har nå prøvd og bestille den hos Auto Spar (de hadde ikke noen som passa, har kontakta NBS (som heller ikke hadde den) og bestillte nå feil første gangen hos Auto Royal, men fikk beskjed om at den jeg skulle ha ikke var mulig å skaffe hos dems levrandør lenger..... :(

Har søkt i basen til NBD (Nordiske Bildeler/Street Design) og de ser ut til å ha den, men har lest litt begge deler om disse på nett om leveringstid, leveringstid og leveringstid...

Så lurer jeg da på, hvor kan jeg skaffe denne?

Spiller ingen rolle om den er ny eller brukt så lenge den er i god stand og virker (!!!) :)

Delenr. på bryteren er: 445 953 513 01C (IKKE Cruise Control)

--

Alex

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka hos møller regner jeg med? Søke på delenr på ebay.de kanksje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har søkt på ebay, men finner bare den modellen som er feil :(

Har sjekka hos Valdres Auto (Møller), og de hadde bare delenr. å komme med fra ETKA, og kunne ikke skaffe bryteren da den var utgått hos dem....

--

Alex

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk skal du ha :)

--

Alex

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har søkt på ebay, men finner bare den modellen som er feil :(

Har sjekka hos Valdres Auto (Møller), og de hadde bare delenr. å komme med fra ETKA, og kunne ikke skaffe bryteren da den var utgått hos dem....

--

Alex

Samme feilen som jeg gjorde en stund. :) Må gå på .de på ebay når det gjelder gamle audi deler og der har dem som regel det meste har jeg opplevd. Men ikke helt stedet visst det er noe man trenger kjapt, flere ganger har det tatt både 4 og 5 uker, men det kommer alltid til slutt. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende ja :)

Har det ikke travelt med å få den, men på den linken som Dag hadde, så skulle den være inne så det ut til :)

Får ikke lappen før i Oktober uansett :P

Men takk for all hjelp :)

--

Alex

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bryteren på vei, men var jaggu dyr frakt ! : eek :

Fikk egentlig først pris på frakt til 50 euro(407 NOK) (!!!) med fikk pressa det ned til 37 euro (300 NOK) :)

Mulig dette er "vanelige" priser for frakt av en liten pakke fra Tyskland og over til Norge?:confused:

Men men.. delen er bestillt, så får håpe den er i orden : rolleyes

--

Alex

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bryteren på vei, men var jaggu dyr frakt ! : eek :

Fikk egentlig først pris på frakt til 50 euro(407 NOK) (!!!) med fikk pressa det ned til 37 euro (300 NOK) :)

Mulig dette er "vanelige" priser for frakt av en liten pakke fra Tyskland og over til Norge?:confused:

Men men.. delen er bestillt, så får håpe den er i orden : rolleyes

--

Alex

Ikke helt uvanlig at frakt utenfor EU er rådyrt, så frakten stemmer nok (=

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.