#1 Skrevet Juli 6, 2010 Noen som har vært borti problem med Allroad og nivåreguleringa? Kompressor starter ikke og varsellampe for nivåregulering er tent. Knappene fungerer fint. Ser ut til at kompressor mangler + fra rele. Aktiverer + fra rele så starter kompressor men vil ikke fylle noen dempere. Dempere er skiftet. Årsak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2010 Kan være ventilblokken....skiftet den på min allroad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 9, 2010 hmm..men er jo styreenheten som aktiverer relèet til å starte pumpa. Skulle jo starte uavhengig av ventilblokken... eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2010 Styrestrøm til rele? Kompressoren er sikkert deffekt i tillegg.. veldig vanlig.. feilkoder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2010 Ventilblokk og kompressor ble skiftet på Allroaden jeg hadde også. (Heldigvis før jeg kjøpte den ) og det er en veldig vanlig feil, som Frilseth'en skriver. Vet ikke om det er mulig å funksjonsteste disse på noen god måte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 9, 2010 Feilkoder hjelper nok mykje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...