#1 Skrevet Juli 6, 2010 Hei. Lurer på hvilket trykk jeg skal ha i 215/35.18" på 8" felg og 225/35.18 på 10" felg. Noen som har noen skuddsikre svar på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2010 ville ha kjørt med 3bar foran og bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2010 Se etter makstrykk skrevet på dekksidene og trekk fra ca 10%... F.eks: Max pressure 50psi: Fyll på 45psi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2010 Se etter makstrykk skrevet på dekksidene og trekk fra ca 10%... F.eks: Max pressure 50psi: Fyll på 45psi Ok. Er dette en regel som er grei å gå etter for å unngå å slite dekk? Redd for å kjøre med for høyt trykk i dekka så det blir slitt på midten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2010 Jeg ville kjørt 3bar, sålangt dekka tåler det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2010 Lavprofil fra og med 45 profil og lavere gå alltid for 3 bar eller 42 psi så beholder du felgene dine lenger å. Med de fine veiene i Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2010 Kjører med 3 bar på 215/35-19 , fungerer bra det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 7, 2010 Ble 3bar på meg også Takker for alle innspill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...