#1 Skrevet Juli 6, 2010 Andre som sliter med å få Biltema sin tectylsprøyte til å funke med slangen for kanaler og hulrom? Eventuelt hvor kjøpe sprøyte som funker bedre? Bruker den tynneste Mercasol guffen, kommer ikke noe ut med Biltema sprøyten på 4 bar. Mercasol 1 heter stoffet..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2010 Har du forvarmet guffen før du prøver og sprøyte den? Jeg bruker og la de ligge i en bøtte med kok varmt vann 10-15 min før bruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2010 Funket dårlig selv med forvarming, jeg tok vekk hele slangen og laget en trykkluftslange med hull som jeg monterte på sprøyten. Funket bedre selv om det ble litt vanskeligere å komme til inne i kanalene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2010 brukt den sammen med würth sin hulsoms beskyttelse/voks.. meget tynnflytene og blir tykk og fin på "veggen".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...