#26 Skrevet Juli 10, 2010 Min med H&R 40 mm og Bilstein dempere ser slike ut: Hadde ønsket den noe lavere bak, så kjører alltid med full tank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 10, 2010 Syns alle C4 som blir senket 40\40 blir som en båt.. Litt baktung. Spent på om din heller litt forrover Ser nesten for meg at 60\40 er eneste alternativ for bein senking Hadde 35 mm H&R på min forrige S4. De fjærene stammet fra en A6 C4. Den ble helt i vater, men den var noe høy fortsatt, så kjøpte nye fjærer, men de ble bra foran og for høy bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 16, 2010 Min A100 C4 avant var og senket 40-40,og var himla høy bak.. og der benyttet jeg sedan dempere,da de er ca 1" lavere ble helt perfekt.. . Så de som sliter med sedan biler i plan,kan vel da bruke avant dempere for å få den litt opp bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...