#1 Skrevet Juli 6, 2010 Noen som har erfaring med Toppmontering Audi M52x1,5 , Sellholm? Tenkte å montere slike på en 80Q B4. Vil det passe bolt on? Jeg sendte en mail til Kollevold for å høre, men de hadde ikke peil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2010 Noen som har erfaring med Toppmontering Audi M52x1,5 , Sellholm? Tenkte å montere slike på en 80Q B4. Vil det passe bolt on? Jeg sendte en mail til Kollevold for å høre, men de hadde ikke peil. Må frese litt i fjør tårna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2010 Må frese litt i fjør tårna. Etter det jeg har merka meg,så får man vel bare skrudd de halvveis nedpå mutteren.. Noen som har erfaringer med de fra Comp Brakes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2010 Kjører med de fra CompBrake, de passet fint. Monterte i fjor vår, fungert bra sålangt ihvertfall. Er vel hva man kan forvente av stumme toppfester. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...