#1 Skrevet Juli 6, 2010 Noen som har montert Autometer bredbånds lambda på noen biler? Går det an å ta bort den orginale eller må jeg ha begge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2010 Tenker du på å ta bort orginale Lambdasonden? Da mister ECU'en din en viktig sensor. Denne brukes jo til å justere bensin/luft blandingen, og lambda sonden "lukter" på resultatet av for rik/mager/rett blanding, og gir tilbakemeldinger om blandingsforhold til ECU. og uten lambda blir det vel evt, et nødprogram/default value. *edit* Men mulig du kan koble deg på den orginale, og bare ha en... Men det vet jeg ikke, ren synsing/gjetting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2010 Du må ha begge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2010 Tenker du på å ta bort orginale Lambdasonden?Da mister ECU'en din en viktig sensor. Denne brukes jo til å justere bensin/luft blandingen, og lambda sonden "lukter" på resultatet av for rik/mager/rett blanding, og gir tilbakemeldinger om blandingsforhold til ECU. og uten lambda blir det vel evt, et nødprogram/default value. *edit* Men mulig du kan koble deg på den orginale, og bare ha en... Men det vet jeg ikke, ren synsing/gjetting. Ja hvis det er mulig så. trodde kansje det gikk ann å kobble hjernen inn på AM lambdasonden. Må vell bare kobble opp med to sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2010 Er ikke noe problem å tyvkoble seg inn på signalet, men så lenge du kobler deg på orginallammdaen vil du bare kunne vise bare smalbåndsverdi, dvs om blandinga er for feit eller for mager (og lite mer detaljert enn det ) Kjøp heller en skikkelig bredbåndslambda isteden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2010 Er ikke noe problem å tyvkoble seg inn på signalet, men så lenge du kobler deg på orginallammdaen vil du bare kunne vise bare smalbåndsverdi, dvs om blandinga er for feit eller for mager (og lite mer detaljert enn det ) Kjøp heller en skikkelig bredbåndslambda isteden. Hva er det som er bra da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...