#1 Skrevet Juli 7, 2010 Heisann! Trenger bremsecalipere høyre og venstre front til en 1992 S4 c4... Audi lager ikke lenger disse, og jeg finner de heller ikke noe annet sted. Er det noen her som har 2 stk brukt i nogenlunde grei stand? Må få bilen igjennom eu kontrollen her Hvor kan jeg eventuelt få tak i noen nye? HJELP! OE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2010 ufo bremser da regner jeg med...? ligger vel noen tilsalgs om du søker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2010 ufo ja... prøvde å søke opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2010 Sjekk på http://www.bruktbildeler.com fant en stk høyre og en stk venstre fra to huggere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2010 Tusen takk! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...