Anbefalte innlegg

når eg er ute å kjører fjusker bilen min av og til.. når eg gir gass laddder turboen men bilen vill liksom ikkje sparkeifra(rykker litt) å med full gass å fjuskinga kjem so kan eg blinke en gang med lang lysa og da blir den helt fin igjen, so kan den plutselig begynde å fjuske igjen..

noken som har en ide?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det hard rykking? har du sjekket N75 ventil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei har ikkje de. men ska ikkje laddetrykke være stabilt å ikkje stige vis den fjuska då??

er ikkje veldig har rykking, men de e no alt ette ka du definera so hard då =P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei har ikkje de. men ska ikkje laddetrykke være stabilt å ikkje stige vis den fjuska då??

er ikkje veldig har rykking, men de e no alt ette ka du definera so hard då =P

Blinke en gang med langlysa? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk det røret som ligger under motor med ledninga fram til dynamo, kan være at den ligger i gods inne i røret,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal sjekke de..

men vis n75 er gåen eller fjusker hvordan skal bilen oppføre seg då?

ja ett blink me lang lysa so går den faktisk skikkelig igjen(syns sjøl det er merkelig) ei lita stond..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis n75 er gåen så vil den ikke fuske, det som skjer er vel at den går i nødmodus og ladder bare det grunntrykket som wg fjera greier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.