#1 Skrevet Juli 7, 2010 Heisann! Har fortsatt problemer med motoren i Compi'n. Fikk en telefon fra verkstedet i dag at det ikke hjalp å bytte bensinpumpen. Dog gir den nå 6 bar istedenfor 2.5 bensintrykk, men motoren vil fortsatt ikke holde seg på tomgang. Den starter, men dør med en gang. De på verkstedet skjønner ikke hva det kan være, og får heller ikke opp noen feilkoder. De har lett etter vacuumlekkasjer, men ikke funnet noe der heller. Er det noen som har tips? Bilen det er snakk om er en 94' 80 Competition med ACE 16V. Også det HERLIGE KE-Jetronic systemet. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2010 Heisann! Har fortsatt problemer med motoren i Compi'n. Fikk en telefon fra verkstedet i dag at det ikke hjalp å bytte bensinpumpen. Dog gir den nå 6 bar istedenfor 2.5 bensintrykk, men motoren vil fortsatt ikke holde seg på tomgang. Den starter, men dør med en gang. De på verkstedet skjønner ikke hva det kan være, og får heller ikke opp noen feilkoder. De har lett etter vacuumlekkasjer, men ikke funnet noe der heller. Er det noen som har tips? Bilen det er snakk om er en 94' 80 Competition med ACE 16V. Også det HERLIGE KE-Jetronic systemet. Fabian Sjekket om tomgangsbryteren er i orden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2010 Hva har du prøvd fra før, og er det bare på tomgang bilen ikke går, eller fjusker/napper den avgårde når du kjører vanlig også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2010 Han starter, og dør med en gang. Derfor får jeg naturlig nok ikke kjørt heller, hehe. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2010 er det riktig bensinpumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2010 Han starter, og dør med en gang. Derfor får jeg naturlig nok ikke kjørt heller, hehe. Fabian Startsperre?? vis det er feil på den så vil den starte og stoppe igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2010 Hva med bensin mengde fordeleren ut til dysene? har den blitt feilsøkt/trykktesta? H 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 7, 2010 Han starter, og dør med en gang. Derfor får jeg naturlig nok ikke kjørt heller, hehe. Fabian Og da er det ikke mulig å holde liv i bilen i det hele tatt med å gi gass? Greit med litt mer utfyllende info. Men kan jo være greit å sjekke sprøytebildet på dysene dine, samt prøve å nappe av ei og ei kontakt på følere på motoren og se om den blir noe bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 8, 2010 Det er ikke mulig å holde bilen i live ved å gi gass heller nei. Men takk for tips folkens! Hadde bilen stoppet etter at den gikk i 10 min hvis det var feil på startssperren? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...