#1 Skrevet Juli 7, 2010 Hei. Har en audi A4 stasjonsvogn, 97mod. Som jeg skal bytte ene bakdemperen på. Er dette vanskelig, bør jeg la en som kan det, og har gjort det før? Eller klarer jeg det selv? Hvordan gjør man det egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2010 er ikke vanskelig i det hele tatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2010 Veldig enkelt på desse bilene, iallefall bake. Du skal ha på orginal fjører og dempere igjen? I så fall ville jeg ha lånt/skaffet meg noen fjørklemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2010 Skal kun bytte demper, fjør og alt blir satt på gammelt igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2010 Skal kun bytte demper, fjør og alt blir satt på gammelt igjen Da ville jeg skaffet noen fjørklemmer iogmed at fjør må avspennes slik du får ut demper. Hvis du hadde hatt justerbart kunne man bare justert ned fjøren slik at den ikke lenger stod i spenn, men siden dette er orginalfjør er den sopass i spenn at du vil slite med å få demperen oppi igjen slik du kan skru den fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...