#26 Skrevet Juni 23, 2011 Liten oppdatering igjen.. Bilen har nå vært inne til dyserens. Hva dette egentlig innebærer vet jeg ikke, men det var vist et "rensesett" de bestillte. Bilen virket helt tipp topp i 5-6 dager, men idag virket det som problemet kom sakt med sikkert tilbake igjen.. Blir smårar av dette her jeg ass... Nå jeg vi brukt over et halvt år på å prøve å finne feilen, men neida... Kamaksel ja.. Kanskje det gitt... Men det er jo litt rart at det er helt fint i noen dager for så å komme igjen. Det kan vel da tyde på at det ikke har noe med den å gjøre...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 2, 2011 Siden jeg nå har lagt ut bilen for salg så synes jeg det er greit å oppdatere litt igjen. Fuskeproblemet er nå helt borte. Var nok bare no smårusk siste gangen. Har kjørt 3-4000km nå helt uten fusk. For å følge opp et tips som gikk på slitt kamaksel så ble dette sjekket når den var inne. Ikke noe feil med den. Jeg har derimot fått et annet tips som faktisk kan være roten til dette svineriet, og det er dårlig diesel. Det hender seg visst at det selges noe av dårlig kvalitet spes på "billig" kjedene, uten å nevne noen av de.. Dette kan jeg ikke bekrefte, men er å betrakte som et tips. Et annet tips er hvis man har garanti gjennom Norsk bilforsikring (tidl Fragus) å lese MEGET MEGET nøye hva som står i papirene for hva som dekkes. Min sløvhet førte nå til at jeg ble sittende med en regning på over 20.000kr!! Er så forbannet på det tullegarantiselskapet der at jeg er svært nære å sprekke. De er sikkert helt greie, men bare ikke mot meg :-( Ja ja, nå er bilen i orden og til salgs grunnet altfor mye pendling.. SS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...