#1 Skrevet Juli 8, 2010 http://www.tv2underholdning.no/broom/sjekk-terjes-raae-golf-3245283.html?vbseourl=adserver/www/delivery/ck.php Bare å si ifra, hvis jeg skal fjerne den: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2010 Bortsett fra at han har gjort alle feil det går an å gjøre så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2010 Bortsett fra at han har gjort alle feil det går an å gjøre så.. Forskjellige meninger om det gitt. Men sånn er det. Synes den er tøff jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2010 Forced rat er alltid feil. Krydde av sånne på Bug Run 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2010 Felgene var skikkelig turnoff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2010 Skamsenk, noen skikkelige kantfelger og en generell shining på bilen utenom panser så hadde den vært min smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2010 Skulle vært 7" felger: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2010 Stusselig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 18, 2010 Ligger en tråd om denne på bf.no. Er ikke mye som skal til for å komme i den blekka gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...