Rele til vindusviskere på C4

Anbefalte innlegg

Intervalen har sluttet å virke, noen som vet hvilke nr rele har og hvor det sitter ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke 100% sikker, men mener det står under dashbordet og har nr. 99 eller 229.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en PM til Fredrik Olsen her på forumet, han har bytta på sin c4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd det selv, men det finnes ett relè med justerbar intervall, har notert meg delenummer: 3BO 955 531

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en PM til Fredrik Olsen her på forumet, han har bytta på sin c4

Og legg ut svaret her igjen - Jeg har et variabelt intervallrele jeg skal montere på min nemlig, da intervallet streiker av og til hos meg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se på det i helga.

På min tidligere C5 byttet jeg den på 5 min, så regner det går fort når enn først kommer under der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare å ta et relé fra en Golf 3 for å få variable intervaller da?

Mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare å ta et relé fra en Golf 3 for å få variable intervaller da?

Mvh

EW

Har nytt rele så det er ikke noe prob. måte bare vite hvor det står. Møller så at nr kanskje var forskjellig fra det jeg hadde fra før.

Men siden det er regn og atter regn så har ikke lysten til å skifte kommet ennå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min 93-modell står det under dashbordet på venstre siden. Releplass nr. 7, det er merket 229 eller 299 (husker ikke hvilket nr. av de to). Og ja, det er bare å montere intervallreleet fra Golf 3/Vento, så har man justerbar intervall. Gjorde dette i går på min C4, hvor jeg flyttet releet over fra min -93 B4 (hvor det også fungerer) som nå er solgt.

Hvilket minner meg på at jeg skulle ha vært på hoggeren og plukket med meg flere slike releer fra Golf/Ventoer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nye rele er merket nr 19, så blir spennende dette :)

Pleier også å ta med meg rele fra høggern de ganger jeg er innom, kjekt å ha liggende :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.