#1 Skrevet Juli 8, 2010 Hallo! Merket for noen dager siden at bilen ikke gikk som den skal, det kjennes ut som om det holde igjen under gasspådrag Så sjekket med Vag-Com og fikk opp feilmeldingen: Fuel Trim; Bank 1. Og der er jo det flere mulige feil, kopierer litt fra Ross - Tech Possible Causes Mass Air Flow (MAF) Sensor faulty Oxygen Sensor Control faulty Oxygen Sensor(s) faulty Fuel Injector(s) faulty Byttet LMM og da begynte den å kødde seg veldig, når jeg starte den opp, falt turtallet til 400 omdr. og opp til 600 og ned til 400 også opp til det normale fusker ein del under kjøring også Da kommer spørsmålet mitt, hvordan feilsøker jeg disse feilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2010 sjekk etter hull i vacum slanger osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2010 Har kjøpt startspray nå, så nå blir det søking Men har merket at bilens form går i bølgedaler, en dag kan den vere i storform (nesten hvertfall) og neste dag har jeg ikke drag på noen av girene Så i hovudsak er problemet at den ikke drar slik den skal, har ikke merket noe til jaging Men såg etter rundt dysene, såg at den ene ledningen har ligget helt inntil motorblokka og smeltet litt Hvordan feilsøker man om en av dysene er gåen? Trenger hjelp folkens lyst å reise på biltur no! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2010 Noen som vet om det er vakum i veivhusslangen? Den slangen som ligger mellom motorblokka og torpedoveggen med 3 utløp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2010 Har funne ut at det er oksygensensoren(e) som er gåen, altså lambaen. Men er det noe kompliserte greier å bytte disse selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2010 grei jobb å bytt dem selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2010 Må jeg kjøpe lambaen på møller? Va nede på Biltema og prøvde en der, men de har jo bare 4 ledninger Jeg må jo ha 5? Noken som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...