#1 Skrevet Juli 8, 2010 Har kjøpt en 96mod VW Vento i fargen grønn Har handlet inn senk og leter nå etter felger. Noen som vet om disse vil passe bra? http://www.qwt.no/storefront.php?pid=4651&catid=548 Ellers, andre felgtips mottas med glede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2010 Har kjøpt en 96mod VW Vento i fargen grønn Har handlet inn senk og leter nå etter felger. Noen som vet om disse vil passe bra? http://www.qwt.no/storefront.php?pid=4651&catid=548 Ellers, andre felgtips mottas med glede 9x16 et15 går bak med mye senk om du har på 195/45-16 dekk. Med breiere dekk vil det subbe. 9x16 et15 foran vil nok subbe mye om du har endel senk. Hadde 9x16 et 15 på 195/45-16 dekk bak og 7.5x16 et 20 på 195/40-16 på vento'en eg hadde engang. Den var mye senket, men det subbet ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2010 Superdekk: Mega Copera og Rotera. 7x16 ET38. Sharif: League 279 og InterAction Torn. 7x16 ET38 og 35. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2010 Superdekk: Mega Copera og Rotera. 7x16 ET38. Sharif: League 279 og InterAction Torn. 7x16 ET38 og 35. Du og de fantastiske felgforslagene dine Håkon.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2010 Det er en gammel bil. Ikke ignorer bruktmarkedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2010 Du og de fantastiske felgforslagene dine Håkon.... Håkon har nok en litt mer simpel felgsmak enn de fleste av oss, og ikke noe i veien med det:) Men føler at majoriteten av medlemmene her liker felger alá BBS RS eller OZ Futura (to tilfeldige eksempler). Ser jo også at Eirik er ute etter den typiske "tyskerfelgen" med linken han la ut. Blir vondt å komme med forslag når man ikke veit budsjettet, men etter prisen å dømme på linken du la ut, ville jeg kikket litt HER. Og som Håkon nevner, sjekk bruktmarkedet, både på forumet her og på Finn/AutoDB. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2010 Og som Håkon nevner, sjekk bruktmarkedet, både på forumet her og på Finn/AutoDB. ..og ikke minst blocket.se. Mye å velge i hos Söta Bror. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2010 Takk for tips folkens. Er riktig at jeg vil ha en litt kul felg. Helst brei med kant. Typisk BBS RS/RM å lignende. Men er veldig usikker på hvilken bredde og ET som passer. Vil unngå å subbe for mye. Busjettet er maks 15.000. Har vurdert noen strøkne 15" BBS RM, men tror kanskje dette blir litt smått på en 3er vento? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2010 Kommer an på hvor mye du vil senke det Personlig syns jeg 15" og mye senk ser bra ut på en 3er: Fransk, tysk, engelsk og US ebay er forøvrig også slägere når en skal finne hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 12, 2010 Kommer an på hvor mye du vil senke det Personlig syns jeg 15" og mye senk ser bra ut på en 3er: Fransk, tysk, engelsk og US ebay er forøvrig også slägere når en skal finne hjul Ser bra ut ja. Men hvordan blir det å kjøre med. Tar borti overalt? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 13, 2010 Slår sjelden nedi.. Men hold deg unna St. Olavsgate hvis du er i Sandnes av og til - der slår jeg godt nedi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 15, 2010 15" er ikke for smått. Det er optimalt. 195/50-15 gir orginal diameter og riktig LI (82-86). Bruk 6,5" felgbredde for rette sider og maksimalt grep. Eller 8" bredde for strekk og fett utseende. Eller 7-7,5" som kompromiss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 15, 2010 disse? Nice price nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 16, 2010 Ja de der er ikke feil, men ikke helt den lookèn jeg er på jakt etter Prøvde BBS RS hjula på ventoen i går. Syns det ble bra. Men disse skal på einseren min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...