#1 Skrevet Juli 9, 2010 Da jeg ikke har tilgang på min egen bil, og skal ha lakkert RS2 speilene mine, så regner jeg med at noen her vet lakk koden til min 80 competition? Takker på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2010 need some help here. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2010 Mener det er LY3D Tornado Red. Skal dobbeltsjekke i morgen. Trenger litt lakk selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2010 Mener det er LY3D Tornado Red. Skal dobbeltsjekke i morgen. Trenger litt lakk selv Den hørtes skremmende kjent ut. Men venter til du har bekreftet det, for å være på den sikre siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2010 Competition ble levert i 3 farger; LY7T - Crystal Silver Met LY3H - Laser Red LZ9U - Volcano Black Mica Metallic Ref: [link] Sjekket i min og der sto det LY3H laserrot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2010 Competition ble levert i 3 farger; LY7T - Crystal Silver Met LY3H - Laser Red LZ9U - Volcano Black Mica Metallic Ref: [link] Sjekket i min og der sto det LY3H laserrot Takker så mye Arild! Nå skal lakkereren få seg en sms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...