#1 Skrevet Juli 9, 2010 Vurderer mye rart om dagen, men hva tror dere om disse på golfen? Lexmaul exip(7x15) blir det smalt? Ugly? Bilen får denne fargen og G60 breddere.. Andre forslag og/eller synspunkter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2010 Ingen synspunkter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2010 om du skal kjøre 7x15 så ville jeg droppa skjermbredderne iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2010 Kommer nok til å bli litt smalt hvis du skal ha breddere, ja. Og den svarte er det også 9" breie på, så blir ikke akkurat det samme utseende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2010 Uten breddere kan det fort se riktig så fint ut, spør du meg. Naturligvis ikke så fett ut som den svarte med 9", men ET 25 fyller helt OK ut under originale forskjermer regner jeg med. Bak får du sikkert plass til å litt spacere også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2010 Var vel det jeg regnet med ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...