#1 Skrevet Juli 9, 2010 Driver å leter etter short shift til Poloen. Problemet er at ingen (som jeg finner hvertfall) leverer short shift til Polo 9N. Men jeg har jo 02J gir kasse i bilen. Vil det si at jeg bare kan handle short shift til en hvilket som helst annen bil bare den har 02J og den vil passe rett på? Event noen som vet om ett sted der de selger short shift til Polo 9N? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2010 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2010 Hva er årsmod og det da? Sjekke opp i ETKA om den bruker tilsvarendes deler i Golf...For eksempel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2010 Har ikke http://www.dieselgeek.com noe heller? De hadde et bra utvalg når jeg kjøpte til Ice Blue i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2010 Om man skal tro det store internettet så må man ha en spess en til polo, da kabefløring er annerledes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2010 Hva er årsmod og det da? Sjekke opp i ETKA om den bruker tilsvarendes deler i Golf...For eksempel 2004 mod 1,9 tdi 02J kasse. Har ikke http://www.dieselgeek.com noe heller? De hadde et bra utvalg når jeg kjøpte til Ice Blue i hvertfall. Har sjekket og fant ingenting. Men skal dobbelt sjekke. Om man skal tro det store internettet så må man ha en spess en til polo, da kabefløring er annerledes. Ja typisk det at det er noe spessielt med denne bilen. Er ikke første gang liksom: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2010 Stresser synk ringene dine enda mere med short shift på 02A/J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2010 Ikke sålenge du ikke RIVER den i gir. Mye mere behagelig å kjøre med til vanlig også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2010 Ikke sålenge du ikke RIVER den i gir. Mye mere behagelig å kjøre med til vanlig også. Støtter den, har selv shortshifter på min 02Q og det blir ikke noe mere slitasje, så lenge man ikke river den i gir som sagt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...