#1 Skrevet Juli 10, 2010 Denne er den peneste einser jeg har sett på lenge:tilber: Legger ved et bilde av motorrom: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2010 Skal litt til hvis det ikke er noen pene einsere i mk1 madness issue da.. Scan fra en internettside: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2010 Er jo flere selvfølgelig, men denne var en innertier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2010 Ja vil anbefalle alle "ener'huer" å kjøpe det siste bladet ja:) Var mange fine enere der: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2010 Wow! Er det ikke denne som er med i Worthersee Tour 2009 Teaser fra Wagenwerks? EDIT: Nei, det var det ikke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2010 OG med Know How til forskjellige motorbytter, 1,8 16v , Vr6, TDI, osv... Absolutt vært og ta en titt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2010 Men totalt sett var innholdet kanskje ikke helt på høyde med de andre madness-bladene.. Kommer jo an på øynene som ser da, akkurat som om 17" RS er kult på Einser eller ikke (min mk3 har 15", hvor tror du jeg står, hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2010 Jeg liker einser godt, men det kan bli litt mye av det gode med nesten et helt blad fullt av dem... Har liksom sett alt før... Men den know how-greia var litt artig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...