Vindusheis Passat 1997, motor stopper ikke

Anbefalte innlegg

Har nettopp byttet vindusheis på min Passat 1997 mod pga at wiren hadde røket. Fikk tak i et rep.kit på ebay med wire. Vindusheisen fungerer nå som den skal, men motoren stopper ikke av selv når vinduet blir kjørt helt opp eller helt ned. Dvs hvis jeg holder inn knappen for å kjøre vinduet opp, stopper ikke motoren når vinduet er på topp men fortsetter å gå noe som gir en stygg ulyd (hopper sikkert over inne ved "hjulet" på vindusheisen)

Dette gjør jo at hvis vinduet går automatisk ned(uten at en trenger å holde inn knappen), så må en stoppe motoren manuelt for at den skal slutte å gå.

Noen som har vært borti dette eller vet hva som kan være årsaken?

Mvh

Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var slik på passaten eg hadde og, det fiksa seg sjølv etter ei stund, ka problemet var veit eg ikkje!

Men funka fint å stoppe vinduet manuelt når det var heilt oppe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det fungerer jo å stoppe det. Men hadde vært greit og fikset det..:P

En ting jeg merket idag var at motoren ikke greide å heise ruta opp, måtte hjelpe vinduet opp for at ulyden ikke skulle starte. Motoren som begynner å gi seg kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir denne tråden en liten bump da problemet fortsatt er der.

Noen som har noen tips å komme med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.