#1 Skrevet Juli 10, 2010 På ha et påfyll, hvilken olje får jeg kjøpt på bensin stasjon som jeg kan bruke på 89 mod Coupe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2010 På ha et påfyll, hvilken olje får jeg kjøpt på bensin stasjon som jeg kan bruke på 89 mod Coupe ? ville gådd til møller å kjøpt noe fin olje der, atf olje og lignende er ikke min b5 så glad iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2010 Bruk alltid originalolje til servo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2010 Bruk alltid originalolje til servo! neida. trenger ikke være original fra vag jeg kjøpte olje på bilextra. er opprinnelig til citroen hydraulikk. er grønn. og funker FJELL. så ingen vits i og kjøpe dyr original olje, den oppfyller kravene til vag-servo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2010 Gamle eieren min hadde kjøpt uorg. olje til servosystemet, ødelagte det meste av pakninger der. Grønn olje fra Møller koster ikke spesielt mye for literen heller, ligger vel på en 150kr per kanne. Mente ikke å være bastant, men har blitt brent på dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 10, 2010 Takk for svar. Tar en tur innom Møller mandag, de fleste bensinstasjoner skal også ha godt overr 100 lappen så da er jeg heller på den sikre siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...