Anbefalte innlegg

Kjøpte kromma speilhus fra InPro før vinteren og var kanskje dum når jeg satt de på m en gang, men de skal vel tåle litt sølevær og salt?! Er ikke mye de flasser, men det er en del små svarte prikker liksom : bh : Noen andre som har samme problem?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte kromma speilhus fra InPro før vinteren og var kanskje dum når jeg satt de på m en gang, men de skal vel tåle litt sølevær og salt?! Er ikke mye de flasser, men det er en del små svarte prikker liksom : bh : Noen andre som har samme problem?!

 

 

Kjøp kamei.. In-pro er dårlige på speilkapper! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en diskusjon om akkuat det med kamei sine.. de var visst bare et slags deksel som man limer over de orginale?! Er ikke like kult da.. men kanskje jeg skal ta et par av de oxo! Husker du noen pris på dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en diskusjon om akkuat det med kamei sine.. de var visst bare et slags deksel som man limer over de orginale?! Er ikke like kult da.. men kanskje jeg skal ta et par av de oxo! Husker du noen pris på dem?

 

Ja det er et deksel man limer utenpå de orginale.. Koster rundt 1000 kroner..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du pratet med Eiker om det kan være reklamasjon på dem? Hvis du har kjøpt dem der da?

Jeg har fått ei blemme på den ene kåpa mi, det ser ut som om folien slipper, og har planer om ta en prat med dem.

Når det gjelder Kamei sine, så synes jeg personlig at de ikke er like fine, ettersom den ikke dekker hele originalkåpa. Det blir igjen en kan rundt hele kåpa, og det synes ikke jeg er pent. Men det er jo smak og behag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke snakket med Eiker enda. Kanskje jeg skulle sendt dem en mail! Får prøve å ta bilde av det, prøvde i går, men det blir så vanskelig å få med hvor stygt det egentlig er på bilde syns jeg. Kanskje dem har hatt sånne tilbakemeldinger før....? Jeg får skrive til dem i første omgang da. Den blemma hørtes ut som noe av det samme som skjer her..men jeg har mange små. Vi får slå i bordet!? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, får snart et par sånne krom deksler fra in-pro i posten nå..tror dere d er lurt å hiva noe klarlakk på det?! eller kansje få det "lamminert" hos et reklame byrå. da slipper vel kansje ikkje kromfolien?! var bare en tanke eg fekk når eg leste denne tråden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, får snart et par sånne krom deksler fra in-pro i posten nå..tror dere d er lurt å hiva noe klarlakk på det?! eller kansje få det "lamminert" hos et reklame byrå. da slipper vel kansje ikkje kromfolien?! var bare en tanke eg fekk når eg leste denne tråden..

 

har også inpro sine kapper liggende, kanskje det er lurt å få på litt klarlakk.

hvis det ikke koker da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte kromma speilhus fra InPro før vinteren og var kanskje dum når jeg satt de på m en gang, men de skal vel tåle litt sølevær og salt?! Er ikke mye de flasser, men det er en del små svarte prikker liksom : bh : Noen andre som har samme problem?!

 

Virker litt som de har slurvet litt med grunnarbeidet har. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har også inpro sine kapper liggende, kanskje det er lurt å få på litt klarlakk.

hvis det ikke koker da.

 

Blir det ikke et gul-skjær i speilkappene da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men man MÅ polere dem før man vasker dem! Ha på skikkelig med voks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine hus er like pene fortsatt. Har hatt de på siden 4. Oktober. Har polert de 3 ganger med autosol. Ene gangen var fordi jeg fikk litt avfetting på den ene. Ble veldig blanke etter poleringen.

 

Lars: Om du polerer der det er gult skjær så blir det borte.. Tror det kommer om man ikke vasker de skikkelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruket Autosol på de jeg og , har hat de på i 2mnd. og er forsatt like pene , bruker ikke noe avfetting eller noe slikt på når jeg vaker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine hus er like pene fortsatt. Har hatt de på siden 4. Oktober. Har polert de 3 ganger med autosol. Ene gangen var fordi jeg fikk litt avfetting på den ene. Ble veldig blanke etter poleringen.

 

Lars: Om du polerer der det er gult skjær så blir det borte.. Tror det kommer om man ikke vasker de skikkelig.

Du misforstod, mente om man lakker speilkappene med klarlakk, blir de ikke gule av den klarlakken da? Liten grad av gulere. Skjønner? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du misforstod, mente om man lakker speilkappene med klarlakk, blir de ikke gule av den klarlakken da? Liten grad av gulere. Skjønner? :)

 

Ah.. beklager.. leste ikke quoten godt nok ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er et deksel man limer utenpå de orginale.. Koster rundt 1000 kroner..

Hvorfor kjøpe kjip plast til den prisen når du lett får tak i org alu til ca 2000?

Kjøpte nettopp et par org aluspeil på ebay til under 2000:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De i org alu er vel ikke like blanke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke like blanke, men mye finere:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.