#1 Skrevet Juli 10, 2010 Når bør man bytte register reim på en audi? Ca etter 4år, eller en hvis km lengde har jeg forstått, hvor mye var dette?? Og motor olje, hvor langt kan man kjøre før denne bør byttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 10, 2010 står vel i service heftet om jeg ikke tar feil, blei bytta hos meg på 90k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2010 oki, får sjekke heftet i morra =) Har nettopp byttet, så ikke noe hast med engang nu ihvertfall. Er kun girolje jeg bør bytte trur jeg, ingen vet når det ble byttet sist så. Hvordan bytter man det? Hvor tapper man det ut? Hvor tømmer man på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2010 Motorolje bør du bytte senest hver 15000km/1år, da oljesila i motoren er en svakhet.. Den tetter seg fort om du kjører med dårlig olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 10, 2010 Når bør man bytte register reim på en audi? Ca etter 4år, eller en hvis km lengde har jeg forstått, hvor mye var dette?? Og motor olje, hvor langt kan man kjøre før denne bør byttes? Er det AEB motor du har så er det 120000 eller 5år som er intervallene. trur dem fleste andre motorkodene på 1.8T har det også men kan ikke garantere det 100%. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...