#1 Skrevet Februar 12, 2005 Har hatt lyst på photoshop lenge nå, men har aldri sjekka pris eller noe sånt. Noen som har peil på hva det koster? Eller enda bedre-> Noen som har linker til gratis nedlastning? (ikke meninga å snylte ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2005 du kan prøve å få lastet d ned med Kazaa, WinMX o.l. men husk oxo å last ned crack og key generator. ellers får du vel kjøpt d på hiddenbutikker eller webshop'er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2005 Adobe Photoshop er vel forholdsvis dyrt kan jeg tenke meg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2005 Ja det er det jeg kan tenke meg oxo. Får prøve å laste det ned fra evt kazaa, men jeg er ikke akkurat noe hidden-geni, så det blir vel helt feil alt sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2005 *hosthost* Diskutering av piratkopiert programvare er ikkje lov på forumet! Såg så vidt etter litt prisar. Fann engelsk versjon av Photoshop CS til rundt 7000,- og norsk til rundt 10000,-. Syns dette var hårreisande! Viss ikkje kan du laste ned beta-versjon HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...