#1 Skrevet Juli 11, 2010 Bilder og film fra treffet legges her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2010 mye bra kjøring der denne helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2010 Flere bilder fra dette flotte treffet: Jeg kjørte min blåe TT aka Mr. Rebel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2010 Joakim Vågen i humør. Noen trevlige karer fra Raufoss som var sånn passe gode på Vazelina Hits. Skrøyt på seg å eie litt RS2 og S2'er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2010 noen som vet om denne røde er i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2010 (endret) Hvis jeg ikke tar helt feil heter han med den røde 3bg`n Kim Arild Grindermoen? Har sett bilen tidligere på internett mener jeg! Vet ikke om han er medlem av klubben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2010 Sem Ck Meijer: takk for å tatt og lagt ut bildet av bilen min! Kudos! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 19, 2010 haha.. kan ikke huske att det bilde av meg på campen har blitt tatt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 1, 2010 Joakim Vågen i humør. Noen trevlige karer fra Raufoss som var sånn passe gode på Vazelina Hits. Skrøyt på seg å eie litt RS2 og S2'er huhu du som var best på vazelina v..... men skrøyt på seg a gitt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 1, 2010 huhu du som var best på vazelina v.....men skrøyt på seg a gitt..... Je er helt råå på vazelina faktisk. Så vi får ta en runde til i september om dekk skar innover! På stående fot der og da kunne ikke jeg vite om det var fyllevås eller sant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 6, 2010 Noen bilder dama tok: Bare skum, for noe dritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 9, 2010 Je er helt råå på vazelina faktisk. Så vi får ta en runde til i september om dekk skar innover!På stående fot der og da kunne ikke jeg vite om det var fyllevås eller sant stase på en vazelina runde att da...men da holder du baren din oppe utover lørdas natta å.. vi var meget skuffa når vi var nedom utpå lørdagsnatta å sku handle i bøtter å spann å der var d helt mørkt å ittno folk... ittno fyllevås det asle har sølvgrå s2 coupe ombygd komplett til rs2 å j har s2 coupe mye ombygd til rs2,pluss en s2 avant stående..hehe driv da itte å jug vi raufossinga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...