#1 Skrevet Juli 11, 2010 (endret) Skal bytte foringer på bilen til dama etter att den ikke gikk EU. Men det som står på lappen er følgende: Foraksel- slakk i innfestninger; fremre og bakre foring h. bru Er dette fremre og bakre foring på bærearmen eller er det festene til traversen? Har tatt av bærearmen nå, og stusser på att de ser forholdsvis fine ut? h.bru regner jeg med er høyresiden, og att man da går ut fra når man sitter i bilen. Så det blir på passasjersiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2010 De indre foringene på bærebru , som holder bærebru festet til travers tipper jeg Høyreside er som regel Passasjersiden ja Har du prøvd å tøye litt på de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2010 Var det jeg mente også. Låner bilde her fra bilforumet: Men er foringene som sitter på denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2010 Flere som mener det samme som meg og Bård? Får vel bytte foringene i morgen da. Og håpe på att de er riktige Må vel presses ut/inn disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2010 Er nok de indre der på bærebroen. Eller fremre/bakre som det stod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2010 Er nok de indre der på bærebroen. Eller fremre/bakre som det stod. Da blir de byttet, og satser på att EU blir ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2010 Det er fremdeles lov å bryte litt på sin egen forstilling med brekkjern for å finne dårlige foringer, er det ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2010 Det er fremdeles lov å bryte litt på sin egen forstilling med brekkjern for å finne dårlige foringer, er det ikke? Joda Problemet er att jeg tak av bærearmen før jeg gjorde det. Og når jeg ser på foringen nå så ser den forholdsvis ny ut, og ikke spesiellt slitt. Men klart, den kan jo være myk og ikke god fordi om den ser bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2010 Upps, fort i svingene ja Press inn noe i polyuretan når du først er igang da vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 12, 2010 Upps, fort i svingene ja Press inn noe i polyuretan når du først er igang da vettu Nah. Er en 1,8 fwd, så tror det holder med orginale foringer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...