#1 Skrevet Juli 11, 2010 (endret) Tok løs dekselet rundt girspaken, og løsnet to bolter for å ta ut askebegeret (fikset lyset som går til askebegeret), men nå får jeg det overhode ikke inn igjen. Noen som har ett triks om hvordan man kan få askebegeret inn igjen, er ca 1cm ifra å få det helt inni igjen, men der stopper det helt opp på venstresiden, samtidig som fronten skal ca 1cm ned også, men klarer ikke lirke den inn den siste biten. Må jeg dra ut a/c en for å få den elendige patenten til å komme seg på plass, isåfall, hvordan får jeg ut a/c'en? A4 B7 Skal se slik ut ferdig montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2010 det er bare å trykke ned og inn på skrå.....(er jævelig trangt) eller ta ut rns-e og vippe ut ac 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 11, 2010 Fikk den inn til slutt, men tror jeg må få tak i noen nøkler? for å få ut RNS-E (Hvor jeg kan få tak i det, bortsett fra Møller), A/C og kjøpe nytt askebeger Må si det var en elendig patent på de greiene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 11, 2010 Letteste er å ta ut spilleren og AC kontrollen. Da får du lett ut askebegeret. Får sånne nøkler på eBay til en billig penge Her f.eks.: Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 11, 2010 Takker! Da var ett slikt sett bestilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2010 Hvis det haster, kan du eventuelt kjøpe nøkler på Torshov Bilrekvisita. Jeg betalte vel 99 for et sett med forskjellige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...