Vestfold lokallags sommertrefest - Fredag 16. juli 18:00

Anbefalte innlegg

Da ønsker vi å invitere til sommertrefest for medlemmer av Vestfold lokallag (med følge).: vinke :

 

Det vil bli anledning til å svi av medbrakte kjøttstykker over åpen flamme, og hvis alle er flinke å ta med litt garnityr (både fast og flytende) tror jeg vi kan få en riktig trivelig kveld.

 

Sted: Rasmussensgate 4 i Horten (Kart)

Tid: 16. juli fra 18:00-?

 

Vi står som sagt for grillen, mat og drikke må medbringes selv. Vi har stoler til en del, men fint om enkelte tar med seg noe å sitte på.

 

Håper så mange som mulig har tid til å være med på et litt annerledes lokallagstreff, vi blir glade for tilbakemeldinger i tråden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wohooo!! Kremering av dyrekadaver er aldri feil! :D

Tipper vi blir to, dersom jeg ikke har glemt noe vi skal til helgen.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg får ordna kjøre, frister dette veldig mye. Brent ku uten gris, med godt selskap og litt i glasset er aldri feil.

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer sansynligvis uten bilen og satser på haik, buss eller taxi hjem i gjen.:venner::full:: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolig nå, ikke alle på en gang! : haha :

 

Ved fare for regn har lokallaget et partay-telt liggende som kan slenges opp over bord og stoler, regner med at assisterendestyremedlemsogutstyrsforvalterassistent Pettersen-Dahl har full styring på dette. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til Kris&Kris for kjempebra fest og vel gjennomført arrangement, vi koste oss masse! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til Kris&Kris for kjempebra fest og vel gjennomført arrangement, vi koste oss masse! :)

 

Veit at alt det der var før jeg kom, men takk for en utrolig koselig kveld. Var en koselig og veldig behagelig sommerfest. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beklager at jeg ikke kom! stod mitt oppi bygging av motor å når jeg så på klokka vare litt sent! sorry.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.