#1 Skrevet Juli 11, 2010 Da ønsker vi å invitere til sommertrefest for medlemmer av Vestfold lokallag (med følge). Det vil bli anledning til å svi av medbrakte kjøttstykker over åpen flamme, og hvis alle er flinke å ta med litt garnityr (både fast og flytende) tror jeg vi kan få en riktig trivelig kveld. Sted: Rasmussensgate 4 i Horten (Kart) Tid: 16. juli fra 18:00-? Vi står som sagt for grillen, mat og drikke må medbringes selv. Vi har stoler til en del, men fint om enkelte tar med seg noe å sitte på. Håper så mange som mulig har tid til å være med på et litt annerledes lokallagstreff, vi blir glade for tilbakemeldinger i tråden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2010 Wohooo!! Kremering av dyrekadaver er aldri feil! Tipper vi blir to, dersom jeg ikke har glemt noe vi skal til helgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2010 Hvis jeg får ordna kjøre, frister dette veldig mye. Brent ku uten gris, med godt selskap og litt i glasset er aldri feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2010 Vi kommer sansynligvis uten bilen og satser på haik, buss eller taxi hjem i gjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2010 Rolig nå, ikke alle på en gang! Ved fare for regn har lokallaget et partay-telt liggende som kan slenges opp over bord og stoler, regner med at assisterendestyremedlemsogutstyrsforvalterassistent Pettersen-Dahl har full styring på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2010 Eg kjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2010 Kjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2010 kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2010 Eg kjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 17, 2010 Tusen takk til Kris&Kris for kjempebra fest og vel gjennomført arrangement, vi koste oss masse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 18, 2010 Tusen takk til Kris&Kris for kjempebra fest og vel gjennomført arrangement, vi koste oss masse! Veit at alt det der var før jeg kom, men takk for en utrolig koselig kveld. Var en koselig og veldig behagelig sommerfest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 19, 2010 beklager at jeg ikke kom! stod mitt oppi bygging av motor å når jeg så på klokka vare litt sent! sorry. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...