#1 Skrevet Juli 11, 2010 Noen som vet hvordan man løsner / demonterer baksiden av fører- og passasjer setet på Audi Q7 2007 modell? Skal montere DVD i nakkestøtter. Skal være mulig å koble dette selv på en enkel måte. Visstnok :-) Imøteser rask positiv respons :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2010 Skal se om jeg finner noe på youtube:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2010 Hvis setene er like som i A6, og har ett plastdeksel som dekker nesten hele seteryggen, så er det faktisk bare å ta tak øverst og dra det løs, men det skal ganske mye kraft til... Du kjenner hvor klipsene sitter når du drar litt i det. På min A6 måtte jeg dra dekselet litt ut, og så skyve klipsene til siden med ett skrujern for å få det helt løs. Det er lett å koble skjermer, problemet er å finne styrestrøm som går på tenningen, løsningen min ble til slutt en egen skjult bryter og strøm fra sigarettenneren til baksetet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...